Politica de Livrare New
Pentru a vă oferi o liniște totală, expediem comenzile cu un curier
și vă oferim un awb pentru a urmări comanda.
Avem o grijă deosebită pentru produse pentru a ne asigura că sunt ambalate eficient și pot evita deteriorarea.
CEEA CE OFERIM?
LIVRARE
RAPIDĂ
ASIGURARE
MARFĂ
LIVRARE PE
TROTUARUL DVS
CUM VERIFIC STAREA COMENZII?
Odată ce comanda dvs. este ambalată și expediată, veți primi o notificare cu informațiile de urmărire.
CÂT DE RAPIDĂ ESTE ÎNDEPLINIREA ȘI LIVRAREA?
După ce primim confirmarea platii, încercăm tot posibilul să livram produsele noastre în maxim 2 zile . În cazuri rare există intarzieri, dar clientul este informat la timp.
Livrările pentru produse mici (cu greutate de pana la 50 de kilograme sau volumetrice) se indeplinesc prin curier cu termen de livrare 4-15 zile.
Expedierea de articole mari de peste 50 kg se face de catre companiile de transport cu termen de livrare de 7-15 zile. In cazuri rare in regiuni foarte indepartate, livrarea poate fi intarziata.
Lucram cu urmatoarele firme de curierat: și
CARE SUNT COSTURILE PENTRU TRANSPORT?
Oferim o taxă fixă de livrare in functie de kilograme:
0-1 kg. | 25 lei |
1-10 kg. | 70 lei |
10-30 kg. | 90 lei |
30-100 kg. | 200 lei |
100+ kg. | 300 lei |
* Va rugăm sa retineti că oferim livrare doar pană la trotuar.
CE INSEAMNA ASIGURARE TRANSPORT?
Aceasta este o asigurare care protejează, în general, expedierile de pierderi, deteriorare sau furt în timpul transportului. Această acoperire depășește asigurarea de bază pentru daune care poate fi furnizată și va rambursa valoarea desemnată a mărfurilor dacă are loc un eveniment acoperit în timpul transportului de marfă.
Asigurarea de marfa iti ofera certitudinea ca, in cazul in care ceva ar merge prost in tranzit, vei primi o compensatie a valorii pe baza facturii comerciale. Dacă nu există o factură comercială, valoarea de piață va fi utilizată pentru a determina suma. Costurile de transport vor fi de asemenea rambursate.
Taxa noastră de asigurare de marfă este determinată de tipul de produs. Poate fi adăugat la finalizarea comenzii.
DACĂ TRANSPORTUL MEU ESTE PIERDUT?
Trebuie să trimiteți orice reclamații pentru pachetele pierdute în timpul transportului la sales@balkanenergy.ro nu mai târziu de 14 zile calendaristice de la plasarea comenzii.
Vom acoperi costul expedierii unei comenzi de înlocuire pentru dvs. dacă adresa de expediere pe care ați furnizat-o este corectă.
În plus, ar fi înțelept să luați legătura cu furnizorul de curierat pentru a localiza expedierea lipsă.
COMANDA MEA ARĂTĂ CĂ A FOST RETURNAT TRIMITĂTORULUI, CE SE ÎNTÂMPLĂ?!
Dacă informațiile de urmărire v-au fost livrate corect, dar au fost nerevendicate, transporturile nerevendicate ne sunt returnate.
Noi taxe de transport vor fi aplicate pentru comenzile care au fost nerevendicate sau care au avut o adresă incorectă furnizată inițial.
CE SE INTAMPLA CAND COMANDA MEA ESTE RETURNATĂ?
Livrările nerevendicate sau care au o adresă incorectă ne vor fi returnate. Dacă se întâmplă acest lucru, se vor aplica noi taxe de livrare pentru serviciile de curierat utilizate.
CUM ÎMI ANULEZ COMANDA?
În cazul în care doriți să modificați sau să anulați comanda, vă rugăm să ne contactați cât mai curând posibil la sales@balkanenergy.ro.
Pot fi aplicate taxe suplimentare odată ce depozitul nostru a expediat comanda dumneavoastră.
Mai ai întrebări? Suntem mereu aici pentru a ajuta.
Trimite-ne un e-mail la sales@balkanenergy.ro
Ne puteți contacta și la +40 312298220