Menu
Your Cart

Politica de garanție

 

Pentru liniștea dumneavoastră, vă oferim o garanție pentru toate produsele noastre. 
Dacă doriți să vă exercitați dreptul la garanție, vă rugăm să ne contactați și vă vom îndruma în acest proces.

 

CE OBȚII?

 

GARANȚIE

6 LUNI - 5 ANI

 

RASPUNS RAPID

 

SUPORT AGENT

 

POLITICA DE SERVICII DE GARANȚIE

Toate produsele furnizate de BALKAN ENERGY au o perioadă de garanție care respectă cerințele legislației europene. Sunt posibile variații în subgrupele de produse. Pentru informații specifice, consultați documentația care vine cu produsul dvs.
1. Garanția produsului este valabilă numai dacă este însoțită de: 
- Documentul de cumpărare original (chitanță, factură, contract de închiriere). - Fișa de garanție completată corect și complet (model, număr fabrică, data vânzării, semnătură și sigiliul vânzătorul, semnătura clientului).- Alte documente.
1.1 BALKAN ENERGY își rezervă dreptul de a refuza serviciul de garanție dacă datele completate în cardul de garanție au fost modificate, tăiate sau adăugate.
2. În cazul unei avarii, obligațiile BALKAN ENERGY sunt: 
- Să aducă produsul defect în conformitate cu contractul de vânzare, în termenul legal.- Înlocuirea produsului defect la discreția sa. În cazul înlocuirii produsului, poate fi înlocuit cu același model sau cu un alt model echivalent care are aceleași caracteristici funcționale și tehnice ca și produsul original.
3. Garanția nu acoperă următoarele: 
- Efectuarea verificărilor periodice, service-ul, repararea sau înlocuirea pieselor uzate ca urmare a funcționării normale.- Defecte cauzate de utilizarea sau instalarea necorespunzătoare (suprasarcină, deteriorare mecanică, șoc, expunerea la temperatură, umiditate, lichide, praf, alimente, băuturi, obiecte, plante, animale, insecte, substanțe toxice sau alți factori în afara limitelor permise), utilizarea produsului într-un mod diferit de cel descris în Instrucțiunile de utilizare. - Cand nu sunt indeplinite conditiile descrise in Instructiunile de Utilizare, pentru transport, instalare, exploatare si depozitare.- Daune produse de electrocutare, tunete, inundatii, incendii, razboaie, nesupunere civila, forta majora, functionare a puterii nestandardizate. aprovizionare sau alte influențe externe dincolo de controlul Producătorului, Importatorului și Comerciantului.- Atunci când lucrați cu o rețea de alimentare nestandard, cu alte dispozitive necorespunzătoare sau nestandard. 

4. Garanția nu limitează drepturile consumatorului definite de legislația europeană.
5. Indiferent de garanția comercială, vânzătorul este responsabil pentru nerespectarea bunurilor de consum cu contractul de vânzare în conformitate cu prevederile Directivei (UE) 2019/2161.

SOBE PENTRU LEMN, PLĂTATE ȘI CAZENE/SOBE ȘI PE PELETI:

  1. GARANTIE STANDART 2 ANI

Pentru a asigura o performanță optimă, vă rugăm să conectați dispozitivul de încălzire la un coș de fum adecvat, respectând instrucțiunile tehnice relevante. Nu uitați să îl utilizați în conformitate cu instrucțiunile furnizate. Se recomandă ca un coș de fum calificat să verifice adecvarea coșului. Pentru liniștea dumneavoastră, vă oferim o garanție de doi ani pentru dispozitivul de încălzire, excluzând căptușeli precum gresie, piatră naturală, metal și componente supuse uzurii normale. Mai mult, oferim o GARANȚIE voluntară pentru PIESE DE SCHIMB*. 
În cazurile în care aragazul sau insertul de încălzire poartă apă, este esențială integrarea corectă în circuitul de încălzire. Conexiunile incorecte pot afecta longevitatea unității dvs. Rețineți că orice daune care decurg din erorile de instalare la fața locului nu sunt acoperite de garanția noastră. Câteva exemple de componente neacoperite includ:

  •    Sigilii cum ar fi garniturile pentru uși și ferestre
  •    Căptușeli/plăci ale camerei de ardere din argilă, ceramică specială sau vermiculit
  •    Geamurile camerei de ardere

Este important să rețineți că garanția și garanția noastră nu se extind la daune cauzate de:

  •     Fisuri sau rugină din cauza supraîncărcării termice (funcționează peste cantitatea de combustibil admisă)
  •     Operare, utilizare și întreținere necorespunzătoare
  •     Electronice deteriorate cauzate de șoc electric sau de utilizarea necorespunzătoare a unității
  •     Nerespectând instrucțiunile de asamblare și utilizare
  •     Utilizarea combustibililor nepotriviți
  •     Defecțiuni datorate condițiilor locale, cum ar fi tirajul insuficient al coșului de fum sau alimentarea defectuoasă a aerului de ardere
  •     Formarea de rugină din cauza umidității excesive sau a agenților de curățare agresivi
  •     Decolorarea vopselei aragazului din cauza suprasolicitarii termice

În timp ce vopseaua unității rezistă la temperaturile din camera de ardere, poate apărea o anumită coroziune a suprafeței din cauza factorilor de mediu și a caracteristicilor combustibilului. Acest lucru este normal și nu va afecta durata de viață a unității. Amintiți-vă, utilizarea combustibililor nepotriviți sau supraîncărcarea dispozitivului de încălzire poate cauza uzura prematură, care nu este acoperită de garanția noastră. Garanția începe din ziua livrării sau asamblarii. Rectificăm reclamațiile prin repararea sau înlocuirea componentei afectate. Costurile de transport și instalare nu sunt rambursate decât dacă este specificat. Pentru reclamații, vă rugăm să ne contactați cu documentație fotografică dacă este necesar. Vom decide cel mai bun curs de acțiune pentru a rezolva problema. Garanția este nulă dacă unitatea nu este instalată și testată de către un instalator competent și în conformitate cu instrucțiunile conținute în ghidul de instalare care însoțește unitatea.

  1.  GARANȚIE PIESE DE SCHIMB:

2.1. Sobe cu lemne, aragaz și șeminee:

Programul de garanție a pieselor de schimb acoperă componentele supuse uzurii normale, cum ar fi:

  •     Garnituri
  •     Sigilii
  •     Geamuri de sticlă
  •     Mânerele ușilor
  •     Toate piesele care pot fi scoase din camera de ardere.
  •     Decolorarea vopselei – oferind vopsea spray originală din fabrică

Garantia nu acopera manopera. Garanția este nulă dacă unitatea nu este instalată și testată de către un instalator competent și în conformitate cu instrucțiunile conținute în ghidul de instalare care însoțește unitatea.

2.2. Cazane pe combustibil solid și sobe pe peleți și cazane:

Programul de garanție a pieselor de schimb acoperă componentele supuse uzurii normale, cum ar fi:

  •     Etansări și izolații
  •     Garnituri
  •     Geamuri de sticlă
  •     Mânerele ușilor
  •     Toate piesele care pot fi scoase din camera de ardere
  •     Electronice (1 dată pe tip de piesă)
  •     A picta

Garantia nu acopera manopera. Garanția este nulă dacă unitatea nu este instalată și testată de către un instalator competent și în conformitate cu instrucțiunile conținute în ghidul de instalare care însoțește unitatea.

 

 

Suntem aici pentru tine.

Contactați asistența BALKAN ENERGY

Contactați-ne online prin chat sau trimiteți un e-mail și obțineți asistență de la un expert pe computer, dispozitiv mobil sau tabletă.

SALES@BALKANENERGY.RO